Zapraszamy do Internetowego Biura Obsługi Klienta Wodociągów Dębickich
Poniedziałek, 11 Wrzesień 2017
Szybko, sprawnie, bez wychodzenia z domu i z każdego miejsca, gdzie dostępny jest internet – tak działa Internetowe Biuro Obsługi Klienta. Nowoczesna aplikacja IBOK jest już dostępna dla wszystkich Klientów Wodociągów Dębickich. Dzięki nowemu systemowi można m.in. podać stan wodomierza, sprawdzić stan faktury, opłacić rachunki, zadać pytanie czy złożyć reklamacje. To najprostszy i najwygodniejszy sposób na załatwienie spraw w Wodociągach. IBOK będzie czynny przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu.
Przez nowy kanał kontaktu można także sprawdzić zużycie wody i historię płatności, uzyskać wykres zużycia wody. Klienci będą też mogli wybrać elektroniczną fakturę w miejsce papierowego dokumentu, który przychodzi tradycyjną pocztą oraz aktualizować swoje dane kontaktowe. Aby otworzyć konto w IBOK należy wejść na stronę www.wodociagi.debickie.pl w zakładkę Internetowe Biuro Obsługi Klienta, a w Strefie Klienta założyć konto.
Pracownicy Wodociągów Dębickich służą pomocą w siedzibie firmy jak i pod telefonem
14 6706814.
Zapraszamy do korzystania z IBOK!