„TATO, PODAJ! MAMO STRZELAJ” - IX RODZINNY TURNIEJ HALOWEJ PIŁKI NOŻNEJ
Czwartek, 12 Marzec 2015
IX Rodzinny Turniej Halowej Piłki Nożnej pod hasłem „TATO, PODAJ! MAMO STRZELAJ”Familly Cup 2015 pod patronatem Burmistrza Miasta Dębicy Mariusza Szewczyka
1. ORGANIZATOR
Jan Rachwał - Dyrektor SP Nr 9, Andrzej Nylec - Prezes UKS OLIMP,
2. MIEJSCE I TERMIN
Szkoła Podstawowa nr 9 Dębica ul. Grottgera 3 14 marca 2015 r. rozpoczęcie turnieju o godz. 900, planowane zakończenie ok. godz. 1330.
Drużyny przyjmujemy od godz. 830.
3. CEL TURNIEJU
Propagowanie sportu i rywalizacji sportowej wśród RODZIN - dzieci i rodziców,
zawiązywanie nowych przyjaźni, wychowanie poprzez sport oraz aktywne spędzanie wolnego czasu. Konfrontacja sportowa chłopców i dziewcząt w rocznikach 2002 , 2003, 2004, 2005 , 2006, 2007,2008 i młodsi wraz z rodzicem- tata, mama.
4. SPOSÓB ROZGRYWEK:
1 Turniej zostanie rozegrany w grupach wiekowych systemem każdy z każdym w dwóch kategoriach dziewczynki i chłopcy.(grupy wiekowe zostaną określone po zamknięciu list zgłoszeniowych )
2 Obowiązują przepisy PZPN dostosowane do gry w hali. Dodatkowe przepisy gry zostaną podane w dniu turnieju.
3 Drużyny grają po 2 zawodników „ czas jednego meczu w zależności od ilości zgłoszonych drużyn
- Boisko o wymiarach 16 x 12 , bramki 120x80 , piłka rozmiar 4
5. NAGRODY I WYRÓŻNIENIA
Zespoły, które zajęły miejsca od I —III otrzymają medale , nagrody, dyplomy dla wszystkich startujących drużyny biorących udział w turnieju.
Spośród wszystkich drużyn biorących udział w turnieju zostaną wylosowane 3 nagrody specjalne.
Podczas trwania turnieju będzie prowadzona licytacja koszulek i piłek .
6. UWAGI
a) Organizator turnieju zapewnia:
- posiłek i napoje,
- sędziów z uprawnieniami
- a przede wszystkim dobrą zabawę .
b) Podczas turnieju przewidziano:
Konkurs rzutów karnych dla rodziców.
O wszystkich sprawach nie ujętych w regulaminie decyduje komitet organizacyjny. Dodatkowych informacji udziela prezes UKS OLIMP Andrzej Nylec
SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO WZIĘCIA UDZIAŁU W TURNIEJU!
CZEKAMY NA WASZĄ DRUŻYNĘ !!!